תריסי ברזל – הטרנד של עולם התריסים

מדוע תריסי ברזל הפכו למבוקשים ביותר, גם עבור לקוחות פרטיים וגם ללקוחות עסקיים? תריסי ברזל עמידים יותר, מייצרים תחושת בטיחות וביטחון ולא דורשים הרבה תחזוקה • כל מה שצריך לדעת על תריסי ברזל – המומחים של "אינטרמטאל" עושים לכם סדר

עמידות, אטימות, בטיחות וראש שקט – תריסי ברזל הפכו לטרנד של ממש בעולם התריסים. תריסי הברזל שונים מתריסי הפלסטיק, אותם אנו מכירים מהבית. מטרת התריסים בבית היא בעיקר להחשיך את האור שנכנס. תריסי ברזל – תריס גלילה חשמלי משמש, לעומת זאת, בעיקר בעלי העסקים בזכות התכונות הייחודיות שלהם. במאמר זה נבצע סקירה קצרה, אך מקיפה דיה על מנת להבין את ייעודם של תריסי הברזל.

מה הם תריסי ברזל?

בעלי עסקים רבים בוחרים להשתמש דווקא בתריסי ברזל – תריס גלילה חשמלי מתאפיין עבור העסק שלהם. בבית, התריסים שלנו יהיו לרוב עשויים מפלסטיק. חנויות, לעומת זאת, יעדיפו להשתמש בתריסי הברזל לשם ביטחון, בטיחות ועמידות גבוהה יותר מפני פריצות, גניבות ונזקי מזג אוויר. 

נהוג להתקין את תריס הברזל בחלקו החיצוני של בית העסק. פרט למתן הבטיחות, התריסים משמשים גם לכיסוי והסתרה של השמש, לכן רבים בוחרים להשתמש בתריסים אלה לבית שלהם ולא רק לבתי עסק שלהם. יש משפט בערבית שאומר: "צל של אבן טוב מצל של עץ", זאת משום שהאבן אטומה לעומת העץ, ובאותו האופן, צל של ברזל עדיף מצל של פלסטיק.

מה מיוחד בתריסי ברזל?

לתריסי ברזל יש יתרונות רבים על פני תריסים מחומרים אחרים. דבר ראשון, לברזל עמידות גבוהה יותר מאשר פלסטיק. בעת הבחירה בתריס ברזל, ניתן להיות בטוחים שעמידותו תהיה גבוהה יותר. בנוסף, עובדה שמפחיתה משמעותית את היווצרות הבלאי. בנוסף, תריסי ברזל מצריכים תפעול פשוט במיוחד לצד נוחות מקסימלית. תריסי ברזל גם יחזיקו באחריות ארוכה ברוב המקרים, ולכן הם מומלצים יותר על ידי המומחים בתחום.

גם תחזוקתם השוטפת של תריסי ברזל נמוכה בהרבה מתריסים מסוגים אחרים. סוגי חומר אחרים שאינם ברזל זקוקים לתחזוקה אחרת ורבה יותר. תריסים אלו מחזיקים באטימות גבוהה בעת הסגירה, יתרון משמעותי עד מאוד. 

אז כפי שאתם מבינים ישנם יתרונות רבים לתריסי ברזל בזכות התכונות הנהדרות שלהם, לכן, תריסים מסוג זה היום בעלי פופולאריות רבה בציבור הישראלי ובעולם המערבי.

כיצד מתקינים תריסי ברזל?

תריסי ברזל מותקנים אך ורק על ידי אנשי מקצוע מהתחום. על מנת שתריסים יהיו בטיחותיים כלפי המשתמשים, חובה לפנות לאיש מקצוע. אנשי המקצוע מבצעים את העבודה בצורה הטובה והבטיחותית ביותר. כל סוג של תריס מכל חומר מחזיק בהוראות בטיחות אחרות. תריסי ברזל, בגלל החומר והכובד שלהם, מצריכים איש מקצוע שיידע כיצד להתקין אותם. הנוחות הרבה בהתקנת מנגנון חשמלי לתריסי ברזל, מחייבת בדיקה של איש המקצוע. לא ניתן להתקין תריסי ברזל ללא אדם מוסמך לשם כך.

חשוב להדגיש שכמו כל דבר בחיים גם לתריסי ברזל יש יתרונות וחסרונות. כפי שאתם מבינים הם נפוצים במיוחד ונוחים לשימוש. אם אתם מעוניינים בתריסי ברזל, תפנו ל"אינטר-מטאל".

 

 

לפרסום כתבה, השאירו פרטים