פיצה משפחתית היא הארוחה הכי אהובה כמעט בכל בית

כשזה מגיע לבחירת הארוחה הכי טובה, אין כמעט מאכל שמתעלה על פיצה משפחתית. פיצה היא מאכל אוניברסלי אהוב, וקבל להבין למה. הבצק הטרי הפריך, שמעורבב עם גבינה מותכת, הרבה וספות ורוטב עגבניות איכותי, זה באמת הפינוק הכי טוב!

פיצה משפחתית מגיעה עם מגוון סוגים לבחירה, וזה מה שיפה בה. בהתחשב באפשרויות השונות והתוספות הזמינות, אין פלא שפיצה היא מאכל שאף פעם לא נמאס. אז הנה רשימה של כמה סוגים שונים של פיצות משפחתיות שאתם יכולים למצוא בארץ, מרשת בינלאומית אהובה ומוכרת.

 

כמה סוגי פיצות כבר ניסיתם?

סביר להניח שכבר אכלתם פיצה משפחתית אחת או יותר בחייכם, ורוב הסיכויים הם שאתם מכירים את רוב הסוגים, אבל הפיצריות החדשות שנפתחו ברחבי הארץ, מגישות פיצות שעדיין לא הכרתם. שימו לב:

פיצה משפחתית קלאסית. מבצק טרי, עם רוטב עגבניות איכותי וגבינת מוצרלה מאה אחוזים.

פיצה בסגנון קריביאן. עם אננס, פפרוני בקר, פלפל פפרוצ'יני חריף, ובצל סגול.

פיצה ביאנקה. בלי רוטב עגבניות, על בסיס רוטב שום אגדי, עם זיתים שחורים, גבינת מוצרלה, בצל סגול, פטה, ותבלינים מעולים.

פיצה איטלקית חריפה. עם פפרוני בקר, קרמבל בשר, וצ'ילי קצוץ.

פיצה טוסקנית שש גבינות. כמו גבינת רומנה, תערובת של פרמז'ן, פונטינה, אסיאגו, מוצרלה ופרובולונה.

עקיצת הדבורה. פיצה בסגנון חדש, עם גבינת מוצרלה מאה אחוזים, פפרוני בקר, רוטב באפלו וזילוף דבש.

פיצה פפרוני ספיישל. עם שלוש גבינות, פפרוני בקר כפול, ותערובת תבלינים בטעמים ממכרים.

פיצה בסגנון יווני. עם בצל סגול, גבינת פטה, זיתים שחורים, עגבניות טריות, פלפל חריף, גבינת מוצרלה וקצת אורגנו.

וכמובן שיש גם פיצה צמחונית. עם פלפל ירוק, בצל, פטריות, עגבניות וזיתים שחורים.

 

ים של רטבים וחגיגה של טעמים

החרוז יצא במקרה אבל זה נכון. כשזה מגיע להזמנת פיצה משפחתית, אתם רוצים לקבל פיצה מעולה עם רוטב עגבניות איכותי, גבינת מוצרלה מאה אחוזים, ורטבים בצד שמעצימים את טעם הפיצה. הפיצה שלכם צריכה להיות צבעונית, עסיסית, ריחנית וכל כך מדהימה, שכדאי שתזמינו שני מגשים, ליתר ביטחון. רק שימו לב למבצעים השווים.

הפיצרייה החדשה שנפתחה בעיר מאפשרת הזמנות פיצה מבצק עבה או דק, בדיוק כפי שכל אחד אוהב, עם הרבה רוטב ושפע גבינה מעולה, עם כמה תוספות ייחודיות שתרצו. זוהי הפיצה הכי טובה שתמצאו היום בארץ, ואם אתם מחפשים פיצה בסגנון אמריקאי, הפיצרייה החדשה, מהרשת הבינלאומית, היא בדיוק מה שחיפשתם.

 

כל אחד מזמין את הפיצה שלו, וביחד יש לכם ארוחה מדהימה

פיצה משפחתית אהובה על אנשים רבים, לא רק בישראל, אלא גם ברחבי העולם. אם, למשל, חלק מבני המשפחה אוהבים פיצה קלאסית, ואחרים אוהבים את הפיצות שלהם בסגנונות או בגדלים אחרים, כל אחד יכול להזמין לעצמו את הפיצה האישית האהובה עליו, בלי להתפשר על שום העדפה.

זהו סגנון אכילה נפוץ מאוד במשפחות רבות, כשכל אחד מחזיק ביד את משולש הפיצה האהובה עליו, עם שפע רטבים בצד, וכמה מנות נלוות על השולחן, כך שהחוויה הקולינרית הופכת לאירוע שתרצו לחגוג כל יום.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים