עיצוב דירות יוקרה – טרנדים לשנת 2022

תהליך תכנון, בנייה ועיצוב של דירות יוקרה הוא תהליך מורכב ובעל משמעות גדולה הן מבחינה רגשית והן מבחינה כלכלית. חשוב מאוד שכל לקוח יחווה תהליך חיובי ומהנה כך שהתוצר הסופי שלו יענה בצורה הטובה ביותר על הדרישות שלו ועל האופן שבו הוא רואה את ביתו העתידי. תהליך העיצוב של דירות יוקרה בא לידי ביטוי בסגנון עיצוב ספציפי לכל דירה, אך בד בבד, חשוב מאוד לשלב בתהליך את הרצון והדרישות של כל לקוח, את הסגנון של החיים שלו, את הרגלי החיים, את המנהגים והאהבות שלו.

מה מאפיין עיצוב של  דירות יוקרה?

 המאפיינים של עיצוב דירות יוקרה יבואו לידי ביטוי בהיבטים שונים: איטום החדרים והגג יהיה איכותי מאוד, הדירה תהיה מעוצבת בחיפויים יוצאי דופן שיעניקו לחלל מראה יוקרתי, הריהוט יהיה מתוכנן בהתאם לארגונומיה של האדם ויהיה מותאם כדי לספק מראה קלאסי ועל זמני ובד בבד גם נוחות מקסימלית, הדירה תהיה מאופיינת במעברים טבעיים של אוויר ואור וכן בחיבורים מאוזנים בין האביזרים השונים בדירה, הריהוט ומעטפת החלל. בין אם מדובר על עיצוב דירה באזור יוקרתי יותר או פחות, העיצוב של הדירה יהיה קלאסי.

דגשים בעיצוב דירות יוקרה

כדי לעצב דירות יוקרה בצורה הטובה ביותר, ראשית כל יש לבחור בשירותיהם של אדריכלי יוקרה המתמחים בדירות. בשלב הראשון יתגבש כיוון לתכנון וסגנון עיצובי ולאחר מכן, מתחילים לפתח את הכיוון כאשר בסופו של התהליך תבחר סקיצה סופית. כמובן שהלקוח חייב להגיש שהתוכנית מתאימה לצרכי המשפחה שלו ולהיות מחובר לסקיצה הנבחרת. עליו לחוש איתה הכי נוח שאפשר.

עבודת האדריכלות בתהליך תכלול את התכנון  המוקדם כאמור, את קבלת כל האישורים והיתרי הבניה הנדרשים, יצירת תוכניות עבודה מפורטות, בחירה בקבלן  שיבצע את הפרויקט בפועל, יצירת תיק מפרטים אשר מכיל פריסות מפורטות של כל חלקי הבית ועוד. כמובן שהאדריכל גם  יבחר עם הלקוח את כל הרהיטים הנדרשים לבית בעיצוב מעין זה, את האלמנטים הדקורטיביים השונים, את הצבעים לבית, את החיפויים ועוד.

הדבר החשוב ביותר בתהליך העיצוב הוא לעבוד בשיתוף פעולה. על האדריכל שנבחר לביצוע העבודה, לשתף את הלקוח בכל שלב בתהליך ולקבל את אישורו. כאשר האדריכל קשוב ללקוח ומבין את צרכיו ואת רצונותיו, התהליך יצא לפועל בצורה הטובה ביותר.

טרנדים בוערים בתחום עיצוב דירות יוקרה לשנת 2022

הטרנדים הבוערים ביותר שמצפים לנו בשנת 2022 הם: שילוב של צבעי זהב וצבעים סגולים. שילוב נכון של הצבעים הללו בדירה יכול ליצור לדירה מראה יוקרתי בלי מאמץ גדול מדי.

כבר כיום ניתן למצוא קירות זכוכית וריהוט מובנה בחדרי מגורים מודרניים. הרהיטים והריהוט באים קומפלט והופכים את הדירה ליוקרתית מאין כמותה.

מטבח מהווה חלק חשוב מאוד בבית ועל כן, העיצוב שלו יתבצע בצורה מדויקת תוך כדי שימוש בצבעים בהירים. כדאי להוסיף גוונים של פטל וזהב במטבח שיהפכו את המראה שלו יוקרתי יותר. כמובן שהמטבח ישלב את כל האביזרים המודרניים והמתקדמים הרלוונטיים עבור מטבח יוקרתי. מוצרי הפרזול למטבח יהיו מעוצבים באופן מרשים וייחודי והמטבח כולו עתיד לשדר יוקרה במראהו ולהשפיע על עיצוב הבית הכולל.

בשנת 2022, טרנד פופולרי נוסף יהיה שימוש במוצרים יוקרתיים וידידותיים לסביבה, כאשר המטרה היא לאפשר לדיירי הבית לחיות את חייהם בצורה נוחה ונעימה ויחד עם זאת, בצורה אשר שומרת גם על הסביבה.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים