מדריך לרכישת מייבשי כביסה

רכישת מייבש כביסה צריכה להתבצע מתוך החלטה מושכלת, מכיוון שזוהי השקעה חשובה, כך שכדאי להיות בטוחים בבחירת המכשיר המתאים הנכון שיספק את צרכי ייבוש הכביסה שלכם ויתאים לתקציב שלכם.

מדריך זה מציג את מה שלשוב לדעת על רכישת מייבשי כביסה, על מנת שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה, ותבינו טוב יותר את המכשיר שאתם עומדים לקנות.

 

בחירת מייבש כביסה

רוב הדגמים של מייבשי כביסה זמינים כמעט באותם גדלים, ורובם מייבשים משקל דומה של כביסה. כך, למשל, מייבש סטנדרטי מכיל בסביבות שישה קילוגרם משקל יבש עבור אריגי כותנה, או 2.5 קילוגרם עבור חומרים סינטטיים.

ואל תדאגו אם חסר לכם שטח רצפה שדרוש להתקנת המייבש, מכיוון שאתם יכולים להערים אותו על גבי מכונת הכביסה או להציב אותו בחדר פנוי או במוסך. אל תשכחו גם למדוד תחילה את החלל שבו אתם מעוניינים להתקין את המכשיר, על מנת לוודא שהוא מתאים ושאתם יכולים לגשת אליו ללא הגבלה.

 

חיסכון באנרגיה

לרוב הדגמים של מייבשי כביסה יש דירוג יעילות אנרגטית, וחשוב לבחור את המכשיר שמתויג עם היעילות האנרגטית הגבוהה ביותר.

נכון שהמייבשים עולים יותר בהפעלה בהשוואה להפעלת מכונות כביסה, אבל ניתן לנקוט בצעדים על מנת לסייע בהפחתת העלויות, כמו להימנע מעומס המייבש ביותר מדי כביסה, או ייבוש בדים דומים יחד כדי למנוע זמני ייבוש מיותרים. שיטה נוספת להפחית את העלויות שלכם היא על ידי רכישת מעבה משאבת חום; מכשיר זה יסייע לכם להשתמש בפחות אנרגיה.

לחלק מהדגמים של מייבשי כביסה יש חיישן מובנה שמנתק את המייבש ואת החום כשהמכשיר יבש. מכונות אלו בדרך כלל עולות מעט יותר, אבל יחסכו לכם כסף בעלויות שוטפות בטווח הארוך.

 

איזה סוג לקנות?

קיימים שני סוגים שונים של מייבשי כביסה. מייבש מאוורר או מייבש מעבה. מכשירי אוורור לוקחים אוויר לח שנוצר בתהליך הייבוש ומוציאים אותו אל מחוץ לבית באמצעות צינור פלסטיק, זאת על מנת למנוע עיבוי.

אתם יכולים להרכיב פתח אוורור קבוע בחלק החיצוני של הבית שלכם, או שאתם יכולים פשוט להעביר את הצינור מהחלון במהלך השימוש. מייבשי כביסה מאווררים זולים יותר להפעלה מאשר מעבים, שכן הם צורכים פחות אנרגיה, אבל יש להתקין אותם ליד חלון או קיר חיצוני, מה שלא תמיד אפשרי.

 

מאפייני מייבשי כביסה מעבים

מייבשי כביסה מעבים מפרידים את המים מהאוויר הלח למיכל אותו יש לרוקן לאחר תהליך הייבוש, או שניתן לשאוב אותו מהצנרת של מכונת הכביסה. מייבשי קונדנסר נוטים להיות קצת יותר יקרים מהמייבשים עם אוורור, אבל הם נוחים יותר לשימוש.

חלק מהדגמים היקרים יותר זמינים עם משאבת חום מובנית שמסייעת בהפחתת עלויות ההפעלה של המכונה, ולכן דירוג האנרגיה גבוה יותר. אתם יכולים להתקין מייבש קונדנסר כמעט בכל חדר, כל עוד הוא מאוורר היטב.

 

 

לפרסום כתבה, השאירו פרטים