כל מה שצריך לדעת על האצת מהירות אתרים

הגולשים עוזבים את האתר ללא כל סיבה מוצדקת? יכולות להיות לכך כל מיני סיבות שעשויות לגרום לעניין הזה. אחת מהסיבות השכיחות ביותר שבגללה גולשים עוזבים את האתר היא מהירות איטית. אם מהירות האתר תהיה איטית, לא מן הנמנע כי גולשים רבים יעדיפו לגלוש באתרים אחרים. המציאות היא שאין הבדל מהותי בין האתר שלכם לבין האתרים של המתחרים מבחינת ההיצע. ברגע שקשה לגלוש באתר או לעבור בין העמודים השונים, העדפה במקרה הזה תהיה ברורה. מה אתם צריכים לדעת על האצת מהירות אתרים? ריכזנו לכם את המידע שכל משרד דיגיטל היה אומר לכם. 

 

למה שתרצו להאיץ את האתר?

אנו יכולים לספר לכם על המון סיבות שישכנעו אתכם להאיץ את מהירות האתר. עם זאת יש כמה סיבות שלא אמורות להשאיר לכם ספק בהקשר הספציפי הזה. האצת מהירות האתר חשובה קודם כל כדי למנוע נטישה המונית של האתר על ידי הגולשים. גולשים אוהבים לדעת שהם יכולים לעבור בקלות בין עמודים באתר מבלי לבזבז את הזמן. גם לכם יהיה קשה לנהל את האתר אם המהירות של האתר תהיה איטית באופן מובהק. בו בזמן הקידום האורגני של האתר יפגע כתוצאה מכך שמהירות הגלישה בו תהיה איטית. כל הסיבות האלה לא אמורות להיות כאלה שמותירות לכם המון ברירות.

 

איך יודעים שצריך לשפר את מהירות האתר?

אינכם צריכים להיות מומחים גדולים כדי להבין כי הגיע הזמן לשפר את מהירות האתר. תוכלו לראות את זמן התגובה של האתר שלכם בהשוואה לאתרים אחרים. בו בזמן ישנם כלים מתקדמים שמאפשרים לכם לבחון את מהירות האתר בהשוואה לנורמה. speed test google זהו כלי אשר בודק  את מהירות האתר בסטנדרטים של גוגל. מדוע חשוב לבדוק את מהירות האתר בסטנדרטים של גוגל? כי היא זאת שתקבע מה יהיה המיקום שלכם בתוצאות הדירוג. כמובן שחוץ מהכלי הזה עומדים לרשותכם כלים נוספים שיאפשרו לכם לבחון את מהירות האתר. הכי חשוב שתעשו את הבדיקה אחת לכמה זמן כדי לראות שהכול בסדר.

 

כיצד משפרים את מהירות האתר?

האצת מהירות האתר היא לא עניין של מה בכך, לפעמים תצטרכו עזרה של משרד דיגיטל. כדי לשפר את מהירות האתר ישנה חשיבות להבין מה גורם לאתר לפעול בצורה איטית. יכול להיות שצריך להחליף את השרת עליו יושב האתר או שיהיה צורך לבצע פעולות אחרות. הקטנת התמונות והסרטונים או חיפוש אלמנטים אחרים שגורמים לאתר לפעול באיטיות. הכי טוב מבחינתכם יהיה להעביר את המושכות לחברה מנוסה בתחום הזה. הרי העניין של מהירות האתר הוא עניין שלא תוכלו להקל לגביו ראש. ברגע שמהירות האתר תהיה גבוהה תוכלו לראות איך השאיפות שלכם הופכות להיות מציאותיות וברות השגה.   

לפרסום כתבה, השאירו פרטים