כיצד כוסות חד פעמיות מסייעים למיתוג העסק?

שתייה חמה וקפה הם חלק בלתי נפרד מעולם העסקים של היום – אנחנו מציעים אותו ללקוחות שלנו, אנחנו בתור לקוחות מקווים לקבל אותו, ואם הוא מגיע בעטיפה יפה שהולכת אתנו החוצה מן המשרד – מדובר על כלי שיווקי שגם מסייע למתג את העסק. אז איך בוחרים כוס חד פעמית לקפה שתמתג את העסק, מה היתרונות שלה ומה כדאי לדעת על ההזמנה? כל התשובות בהמשך הכתבה.

מיתוג העסק במגוון דרכים

אנחנו חיים בעולם עסקי מגוון בו כל עסק רוצה לבדל את עצמו מאחרים. משרדים שנמצאים באזורי מסחר שונים נמצאים כל העת בניסיון למתג את עצמם למול המתחרים, לעיתים מתחרים ממש מהמשרד הסמוך. לקוחות באים ונכנסים דרך הדלת, אך אם הם ייקחו איתם החוצה פריט עם הלוגו או משפט מהמשרד שלכם – הדרך של מיתוג העסק החלה.

דרכים נוספות למיתוג היא באמצעות מתן מתנות לעובדים וללקוחות השונים בחגים. אלה יכולים להיות לוחות שנה ממותגים, עטים, סט כוסות רב פעמי, מגבת, כובע, בקבוק תרמי וכל דבר שימושי שעולה על הדעת.

אילו סוגים של כוסות חד פעמיות ישנם?

אנחנו מכירים את הכוסות החד פעמיות כבר שנים רבות והן באות לידי שימוש עבור רבים. הן מתאימות למסיבות, לימי הולדת ולאירועים גדולים וכמובן גם למשרדים בהם יש צורך במתן שתייה לאורחים ולעובדים. אנחנו לא מקדישים יותר מידי מחשבה לכוסות האלו, אך הן חלק בלתי נפרד מחיינו, רבים מבינים זאת רק כאשר הם מגיעים לראשונה לתפקיד בו הם זקוקים להנפיק כוסות תוך מחשבה על לוגו או עיצוב שיבלטו ויסייעו למתג את העסק, כאשר בדרך כלל נראה בעסקים ובמשרדים כוסות חד פעמיות עבור שתיה חמה. מדובר על כוסות מקרטון והן נחשבות לכוסות ידידותיות יותר לסביבה, לצדן קיימות גם הכוסות החד פעמיות השקופות מפלסטיק עבור שתיה קרה.

ממה עשויה הכוס החד פעמית?

הכוסות המוכרות לנו ביותר הן הכוסות מפלסטיק, הן יכולות להגיע באיכויות משתנות ולרוב נוכל להבדיל בין כוס איכותית יותר ופחות על פי צפיפות החומר. אם הפלסטיק צפוף הכוס תהיה עמידה וקשה למגע, אם הצפיפות תהיה נמוכה הכוס תהיה רכה מאוד. הבחירה בין כוס כזו לאחרת תהיה תלויה במידה רבה בתקציב – ככל שהכוס צפופה יותר, כך היא יקרה יותר ולהיפך.

הכוסות המשמשות לשתייה חמה עשויות מקרטון או ליתר דיוק נייר עבה במיוחד. הן צריכות להיות איכותיות וחזקות דיו כדי להחזיק את השתייה החמה בתוכן גם לאורך זמן, בדרך כלל הנייר עצמו יהיה עטוף בחומר המונע מהנייר להירטב – עמילן, שעווה או פוליפרופילן.

כמה עולות כוסות חד פעמיות?

מחירי כוסות חד פעמי משתנה על פי סוג הכוס, כאשר בדרך כלל הכוסות לשתייה קרה יהיו זולות יותר מכוסות נייר. המחיר יכול להשתנות גם על פי גודל הכוס וההחלטה להוסיף לה לוגו כדי להפוך אותה לממותגת. לרוב יהיה ניתן לרכוש את הכוסות במחיר מוזל בכמויות גדולות והדבר עדיף. לצורך כך יש צורך בארון אחסון שגם יאפשר נוחות רבה בעבודה השוטפת במשרד.

איך בוחרים את המיתוג?

כאשר בוחרים מיתוג עבור כלי חד פעמי ובפרט כאשר מדובר בכוסות, רצוי לבחור במיתוג בולט. זה יכול להיות צבע הכוס או לוגו קטן במקום בולט ובו כיתוב עם שם החברה או המשרד, השירות המוצע ואפילו טלפון. זו יכולה להיות תמונה מצחיקה עם משפט שמייצג את המקום ואפילו אנימציה מקורית – העיקר שימשוך את העין.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים