טיפים חשובים שיעזרו לכם לקבל ציון גבוה יותר בעבודה אקדמית

אחד מן הנושאים שמדאיגים מאוד סטודנטים הוא נושא הציון. כאשר מתפרסמים ציונים, מן הרגע שבו קולגה ללימודים מודיע זאת לכולם או שמתקבלת הודעה כזו בטלפון הנייד, הרגשות מעורבים: התרגשות לצד חרדה. התרגשות כי אולי הציון גבוה או שהוא עובר. חרדה כי אולי הציון נכשל.

הציון איננו חלק רק ממבחן סופי, אלא בכתיבת עבודות סמינריוניות, שבדומה למבחן, משקלו גבוה ביותר ויש לו השפעה על הציון הכולל הסופי והמשוקלל. בשל הדרישות הבלתי נגמרות והסטנדרטים הנוקשים, הציון הפך להיות כמו אקדח 9 מ"מ: ביכולתו להיות חברו הטוב ביותר של הסטודנט, או שלהיות האויב הגרוע ביותר שלו.

ולכן, במאמר זה, נביא אליכם כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לקבל ציון גבוה ביותר בעבודה אקדמית.

אם אתם לומדים לתואר ראשון או שני, וצריכים סיוע בכל הנוגע לקבלת הציון הנכון מבחינתכם (מבחינתנו אנחנו רוצים שתקבלו את הכי גבוה שיש!), אנחנו הכתובת שלכם ואנחנו תמיד כאן בשבילכם.

נתחיל מהבסיס. יש לכתוב בפונט דויד בגודל 12, ולשנות את הגודל בהתאם לכותרות משניות ובהתאם לכותרות ראשיות. יש להקפיד על רווח 1.5 בשורות כדי קריאה סדירה ומסודרת, ובנוסף על כך לוודא כי אתם כותבים בפסקאות. הקפדה על הצד הטכני, ואין זה חדש, משפיעה בצורה ניכרת על הציון שתקבלו בעבודה.

הטיפ השני קשור לשיטה שעובדת בכל מבחן. גם אם יש שאלה שאתם מתקשים בה, אך אתם חייבים לענות עליה כדי לקבל ניקוד מלא- ענו עליה. קבלו כמה נקודות שיצטברו לכם, מאשר שתפספסו שאלה שיכולה לזכות אתכם ב-30 נקודות, ובכך תתחילו את המבחן מ-70, כאשר אתם לא יודעים אם אכן זה יהיה הציון שלכם. אותו הדבר בעבודה שלכם- אל תפסחו על אף סעיף חובה.

טיפ שלישי הוא לצקת כמה שיותר תוכן, כי ככל שתרחיבו- כך גדל הסיכוי שלכם לקבל ציון גבוה יותר. אל תתפשרו בכך. כמובן, עליכם לדייק בכתיבת החומר ולוודא שהוא כתוב בסדר נכון והגיוני, על מנת שמידע יוביל למידע, ויכסה את כל המחקר שלכם.

טיפ רביעי הוא לבחור שאלת מחקר מותאמת. מחד, שתהא זו שאלת מחקר שתואמת לתפיסת עולמכם ושמעניינת אתכם ומאידך,  שתתאים לשיטת המחקר שלכם.

כאשר אתם מסכמים מאמר, הוציאו ממנו את החלקים העיקריים, שלרוב יימצאו במבוא ובסיכום. ובכך, תוכלו להרכיב לכם מידע אמין.

זקוקים למידע נוסף? בקרו באתר שלנו וגלו עבודות סמינריוניות לדוגמא.

 

 

 

PEXELS

לפרסום כתבה, השאירו פרטים