הלוואה לכל מטרה

שלמו על החופשה שלכם, חתונה, או הכניסו את החובות שלכם לשליטה עם הלוואה לכל מטרה

 

כשהגיע הזמן לבצע רכישה גדולה ולא מתוכננת, או אם פתאום הרכב התקלקל, נולד לכם ילד, או נכד או אפילו מוצר חשמל משמעותי בבית החליט להפסיק לעבוד כמו מקרר, מכונת כביסה או תנור בלי שנערכתם לכך כלכלית, אין סיבה להלחץ.

תוכלו לבקש הלוואה לכל מטרה מהבנק או חברת האשראי  שלכם.

 

כיום יותר קל מתמיד לקבל הלוואות לכל מטרה בכל סכום עד 100,000 ש"ח בחלק גדול מהמקרים, ואפילו עם פריסה של עד 10 שנים במקרים מסוימים, כך שתוכלו להגדיר את ההחזרים החודשיים לפי מה שנוח ומתאים ליכולת שלכם.

 

כיסוי חובות עם הלוואה לכל מטרה

במידה ויש לכם חובות ומינוסים בבנק שאתם סוחבים על גבי חודשים רבים, כדאי לשקול לקחת הלוואה לכל מטרה, שתאפשר לכם לצמצם את החוב בצורה משמעותית עם פריסה נוחה של תשלומים בסכום נמוך שאמנם תשלמו עליו ריבית, אבל היא הרבה יותר קטנה מהריבית על המינוס שחונק ונוגס עם עמלות שיכולות להסתכם במאות שקלים בחודש במידה ומדובר על מינוס של עשרות אלפי שקלים.

 

כמו כן, כאשר אנו סוגרים את החובות שלנו עם הלוואה, קל לנו יותר לנשום ולתפקד בצורה שוטפת בידיעה שאין טלפונים מהבנק כל בוקר ואז אנו הרבה יותר פנויים נפשית ורגשית לייצר כסף או לחשוב על הזדמנויות חדשות להגדיל את ההכנסה שלנו באמצעות עבודות נוספות מהצד.

 

להיות במצב של דאגה כלכלית מתמדת יכול לגרום לנו להיות בסטרס וחרדות שמשפיעות גם על המצב הגופני שלנו ויכולות לעודד התפתחות של מחלות ומצבים כרוניים כמו לחץ דם גבוה, או בעיות עיכול.

 

יתרונות של הלוואה לכל מטרה

  • עמלות נמוכות או ללא עמלות
  • תוכלו לקחת כמות מקסימלית של תשלומים שתאפשר לכם להחזיר סכומים נמוכים כל חודש בהתאם ליכולת שלכם וכך לאזן את מצבכם הכלכלי מהר יותר עם התנהלות נכונה
  • תוכלו לבחור את מועד התשלום ובמקרים מסוימים אף לדחות אותו בחודשיים שלושה, עם תשלום ריבית בלבד עבור החודשים הללו.
  • תוכלו להשוות בין מספר הלוואות לכל מטרה בבנקים השונים או בחברות האשראי ולמצוא את הריביות הכי אטרקטיביות עבורכם.
  • תוכלו להלוות עד סכום של 100,000 ש"ח במקומות מסוימים.
  • ניתן לבצע פרעון מוקדם בכל עת בלי קנסות וללא עמלה או בעלות סמלית של כמה עשרות שקלים בלבד.
  • תוכלו לקבל את הכסף לחשבון שלכם תוך 1-2 ימי עסקים.
  • תוכלו לקבל גישה למצב החשבון וההלוואה 24 שעות ביממה כדי לעקוב אחר התשלומים.

 

פרעון של הלוואה לכל מטרה

אחד היתרונות הגדולים של הלוואה לכל מטרה היא האפשרות לפרעון מוקדם חלקי או מלא.

אם פתאום נכנס לכם סכום כסף, תוכלו לפרוע חלק מההלוואה ולהקטין את סכום ההחזר החודשי, את הריבית שאתם משלמים או את סכום הקרן, כאשר ברוב המקרים זה ללא עלות וללא קנס או צורך בתחנות יציאה מוגדרות מראש.

חשוב לשים לב היטב לתנאי ההלוואה ולגובה הריבית והסכום הכולל של הריבית שיוצא לכם על כל הלוואה מכל גורם כדי לבחון עד כמה זה משתלם.  "אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."

לפרסום כתבה, השאירו פרטים