דלתות זכוכית לבית ולעסק

עיצוב הוא עולם מופלא ומרתק, ומגוון האפשרויות בעולם זה הולך וגדל. מדי שנה אנו עדים לתנודות ושינויים באופנה, ולעיתים שינויים כה יוצאי דופן עד כי ניתן ואף כדאי לחשוד בהם כטרנד חולף. מנגד, ישנם כמה עמודי תווך מהם לא ניתן להתעלם בעולם העיצוב, מספר חומרים שאיתם עובדים תמיד, והם בתמורה מתאימים לכל סוג עיצוב, לכל מרחב ולכל זמן. דלתות זכוכית הן מאותם הדברים שפשוט עושים את העבודה, הן בסביבה הביתית, והן בסביבה העסקית, ודלתות אלו מהוות בחירה ראשונה אצל הרבה מאוד מעצבים בכל העולם.

דלת זכוכית מגיעה עם אווירה משלה, ואמירה משלה. דלתות אלו ניתן לשלב כחלק מעיצוב הבית או המשרד, או דווקא כדי לשבור את העיצוב ולייצר משהו חדש, משהו מעניין יותר, משהו מעורר עניין. זכוכית שקופה או זכוכית עכורה, חלקה או עם מרקם, ובכלל, איזה עובי ואיזה צבע? הנה כמה דברים שכדאי לדעת על דלתות זכוכית.

כמה עובדות על דלתות זכוכית

  1. למרות שהן לרוב שקופות יחסית, בגלל אופי החומר, הרי שדלתות זכוכית הן הדלתות הפופולאריות ביותר למקלחונים, גם בבית וגם במתחמים עסקיים. בבית לרוב מדובר בזכוכית שקופה, בעוד שבמתחמים עסקיים, לדוגמא במקלחון המשרד או בחדר הכושר, מדובר בזכוכית עכורה.
  2. ניתן להזמין דלת מזכוכית מחסמת, כך שאין כל חשש לפציעה במידה והדלת נשברת ממכה חזקה או כל סיבה אחרת. הזכוכיות המשמשות לדלתות הן לא כמו זכוכית של כוס או גביע, הן חזקות הרבה יותר, עמידות הרבה יותר, ולא יישברו בכזו קלות.
  3. דלת משרד מזכוכית יוצרת אווירה יוקרתית יותר, אווירה מיוחדת שדלתות אחרות פשוט לא עושות. החלפת דלתות המשרד לדלתות זכוכית היא דרך מהירה ומשתלמת לשדרג את האווירה והחוויה במשרד, לעובדים וללקוחות כאחד.
  4. גם קיוביקל (חלל עבודה אישי במשרד) יכול להיות מזכוכית, וניתן לשלב דלתות (וקירות חציצה) בכל רחבי המשרד כדי לייצר אווירה וסטיילינג אחר, שונה, ומיוחד.

עבודות זכוכית והדפסה ייחודית

לא רק זכוכית סטנדרטית ו"משעממת", עבודות זכוכית יצירתיות מאפשרות לכם לייצר עיצוב הרמוני וייחודי, לבית, למשרד או לעסק. אחת הדוגמאות הפופולאריות לכך היא זכוכית עם מרקמים שונים בחלקים שונים, כדי ליצור ייחודיות בדוגמא ובטקסטורה. דוגמא נוספת היא בהדפסה על זכוכית, או לרוב אפילו הדבקה של מדבקות ייחודיות שנועדו להיצמד דווקא לזכוכית (קלות להסרה ללא השארת סימן).

כמו בכל עבודה רצינית, כך גם בעבודות זכוכית ובדלתות זכוכית יש להשקיע קודם כל מחשבה בעיצוב, ברעיון ובתשתית, ורק לאחר מכן לגשת להזמנה עצמה. דלתות זכוכית שנועדו לחצוץ בין חללים פנימיים בבית וחדרים שונים, למשל, תהיה שונה בעיצוב, בעובי ובאופי מדלתות זכוכית שנועדו לחלק החיצוני, למפגש של הדלת על הרחוב, רחבת הכניסה או כל חלק חיצוני אחר במבנה.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים