בדק בית מחיר – האם העלות של בדק הבית היא גבוהה?

אין ספק שכאשר אנו קונים בית אנו חייבים לחשוב על כל ההוצאות שלנו. אנו חייבים לחשוב על כמה עולה הבית, כמה יעלו הרהיטים וכמה תעלה ההובלה לבית החדש. אין גם ספק שבמסגרת החשבון הזה שאנו עורכים אנו חייבים לחשוב על הנושא של בדק בית מחיר.

אך שימו לב, כאשר אנו מדברים על מחיר של בדק בית אנו חייבים לציין כי העלות הזאת פחות צריכה להטריד אותנו, מדוע? מכיוון שבדק בית חוסך לנו המון כסף בהמשך הדרך. אם בבדק הבי תתגלה בעיה או ליקויי אנו נחסוך כסף רב וזאת מכיוון שלקבלן הבונה את הבית לא תהיה ברירה אלא לתקן את הבית לפני הכניסה שלנו וזה חיסכון כספי היכול להסתכם בעשרות ומאות אלפי שקלים.

 

מדוע כדאי לעבוד עם חברת בדק בית ולא עם בודק יחיד?

לאחר שהסברנו על בדק בית מחיר אנו חייבים לציין עוד דבר והוא שיש משמעות אדירה לשאלה מי מבצע לכם את בדק הבית. עליכם לברור את הבודק בפינצטה וזאת בכדי להבטיח כי הוא יהיה ברמה הגבוהה ביותר שיש.

כאן המקום לציין כי עדיף לכם לעבוד עם חברה ולא בודק בית יחיד וזאת מכיוון שחברה עובדת על פי נהלים ברורים ולכן הסיכוי שלה לאתר ליקויים ופגמים הוא הרבה יותר גדול. הזמינות של חברה תהיה גם הרבה יותר גדולה ולכן איך שלא נסתכל על זה עבודה עם חברת בדיקה עדיפה בהרבה על פני בודק יחיד.

 

האם יש הבדל במחיר בין בדק בית בצפון ובין בדק בית במרכז?

אפשר לומר כי בישראל יש שתי מדינות, מדינת תל אביב ומדינת הצפון והדרום. לכל מדינה כזאת יש מאפיינים משלה ולכן עולה השאלה האם יש הבדל בין מחיר של בדק בית בצפון ובין מחיר של בדק בית במרכז?

אם כן עליכם להבין כי לרוב לא יהיו הבדלים במחיר בין הבדיקות השונות על פי האזור הגיאוגרפי שלהן וזאת מכיוון שחברות פועלות בכל הארץ. חברה אשר פועלת במרכז תפעל גם בצפון ולכן לא צפוי שינוי גדול בין המחירים של אזורים גיאוגרפיים שונים. יש לציין כי התחרות כיום היא גדולה בכל הארץ ולכן המחירים לא גבוהים נורא וזה גם משהו שכדאי לדעת ולהכיר אם אתם צריכים לבצע בדק בית.

 

האם לתת לקבלן שבנה את הבית לבצע בדק בית?

עולה השאלה האם בדק בית מחיר יהיה זול יותר אם ניתן לקבלן שביצע את הבנייה לבצע את בדק הבית? אם כן לפני שמדברים על מחיר של בדק בית אנו חייבים לציין כי זו טעות ענקית לתת לקבלן שבנה את הבית לבצע את בדק הבית. אתם צריכים להבין כי רק בודק חיצוני יכול לאתר ליקויים ופגמים בבית ולכן לעולם אל תתנו לקבלן שבנה את הבית לבצע את בדק הבית.

 

 

 

לפרסום כתבה, השאירו פרטים