באילו מקרים מתיחת בטן לא תעזור?

מתיחת בטן היא הליך כירורגי שמסיר עודפי שומן, עור ושרירים מאזור הקיבה. הוא נועד להקטין את המותניים ולהעניק לבטן מראה חלק יותר.

כשזה מגיע לאילו מקרים לא יעזרו עם מתיחת בטן, יש הרבה גורמים שצריך לקחת בחשבון. הגורם החשוב ביותר הוא האם אתה סובל מעודף משקל או לא. אם אתה סובל מעודף משקל אז המשקל שלך עשוי להיות הגורם לאזור הבטן התנפח שלך שלא ניתן לתקן בניתוח. גורם נוסף שצריך לקחת בחשבון הוא כמה עודפי עור יש לך באזור הבטן. אם יש לך הרבה עור עודף אז זה יכול גם להשפיע על מידת היעילות של מתיחת בטן עבורך.

הדבר הטוב ביותר לעשות כאשר שוקלים אם מתיחת בטן תעזור למבנה הגוף שלך הוא להתייעץ עם מומחה שיוכל לספק לך מידע נוסף על מה שעשוי לעבוד עבור הצרכים והמטרות הספציפיות של כל אחד, לכן מומלץ להיכנס לאתר איי-פלאט שמביא לכם את כל המידע שאת חייבים לדעת על מתיחת בטן.

מתיחת בטן אינה טיפול מתאים לירידה במשקל, אך תסייע במקרים של עודפי עור ושרירי בטן רפויים.

ניתוח לירידה במשקל הוא תהליך קשה ויקר. אם אתה שוקל את זה, עדיף להתייעץ תחילה עם הרופא שלך. מתיחת בטן לא תעזור לירידה במשקל אבל יכולה לשמש להסרת עודפי עור או להידוק שרירי הבטן.

מתיחת בטן היא הליך כירורגי המסייע בהפחתת שומן הבטן, מעניק בטן שטוחה ומשפר את מראה הגוף. עם זאת, לא ניתן להשתמש בו להפחתת משקל או למטרות קוסמטיות.

מתיחת בטן לא מתאימה לאנשים עם עודף משקל או השמנת יתר כי היא לא תעזור להם לרדת במשקל. ניתוח זה יכול להיות מסוכן גם עבור אנשים הסובלים ממצבים בריאותיים אחרים כמו סוכרת, לחץ דם גבוה או מחלות לב.

 

ניתוח הפחתת שומן מהבטן

ניתוח להפחתת שומן בבטן הוא הליך כירורגי שמטרתו להקטין את גודל קו המותניים של אדם על ידי הקטנת גודל הקיבה שלו. הליך זה ידוע גם כניתוח מעקף קיבה.

המטרה של ניתוח הפחתת שומן בבטן היא להקטין את גודל הקיבה ולהפחית את כמות המזון שאתה אוכל בבת אחת. הרופא יעשה חתך בבטן ולאחר מכן יחלק את הבטן לשני חלקים. לאחר הניתוח תרגישו שובע לאחר אכילת פחות מזון מבעבר, מה שיוביל לירידה במשקל לאורך זמן.

מעקף קיבה יכול להיעשות בשתי דרכים: עם או בלי הסרת חלק מהמעי שלך. כאשר מנתחים מסירים חלק מהמעיים של אדם, ניתוח זה נקרא סטייה biliopancreatic עם מתג תריסריון או BPD-DS בקיצור.

ניתוח להפחתת שומן בבטן הוא סוג של הליך כירורגי המסייע להפחית את כמות השומן באזור הבטן. זהו הליך קוסמטי שנעשה כדי לשפר את מבנה הגוף והמראה.

הניתוח יכול להתבצע לבד או כחלק מניתוח גדול יותר. ההליך כולל הסרת שומן עודף מהבטן ולאחר מכן איטום עם תפרים או סיכות.

 

ישנם שני סוגים של הליכים:

– שאיבת שומן: הליך זה מסיר עודפי שומן מהבטן ומחלקים אחרים בגוף על ידי שאיבה החוצה דרך צינור המוחדר מתחת לעור, בדרך כלל דרך חתכים קטנים שנעשו במקומות אסטרטגיים בגוף שלך.

-ליפוליזה בלייזר: הליך זה מפחית את תאי השומן על ידי הרס שלהם עם אנרגיית לייזר, מבלי לפגוע ברקמות או איברים אחרים.

ניתוח הפחתת שומן בטני הוא הליך כירורגי המבוצע על מנת להסיר עודפי שומן מהבטן. הניתוח נעשה בדרך כלל למטרות קוסמטיות, אך ניתן להשתמש בו גם לטיפול בהשמנה, סוכרת ובעיות בריאות אחרות.

 

לפרסום כתבה, השאירו פרטים