אוכל לגורים – הדברים שחייבים לדעת לפני שבוחרים

להרבה אנשים יש כלבים והם צריכים להאכיל אותם בסוג האוכל הנכון. אם אדם מאכיל את הכלב שלו בג'אנק פוד, זה לא רק יגרום לכלב שלו להיות לא בריא אלא גם לא בריא עבור עצמו.

ישנם סוגים רבים ושונים של מזון שאדם יכול להאכיל את הכלב שלו. סוג המזון יהיה תלוי במה שהבעלים רוצה עבור הכלב שלו ובמה שהבעלים מוכן להשקיע על האוכל. ישנם אנשים שרוצים תזונה דלת קלוריות איכותית לכלבים שלהם, ואנשים אלה יקנו לעתים קרובות מזון יקר לחיות מחמד בריא עבורם אך לא תמיד בריא עבור התקציב שלהם.

יש עוד אנשים שלא אכפת להם מתזונה דלת קלוריות איכותית, הם רק רוצים משהו זול שטעים להם וטעים גם לכלב.

התזונה האיכותית והדלת קלוריות לכלבים היא מגמה גוברת בשוק חיות המחמד.

הרבה בעלי חיות מחמד מחפשים כעת דרכים לספק לחיית המחמד שלהם אפשרויות מזון בריא שהן גם מאוזנות ובעלות טעם טוב.

התזונה האיכותית ודלת הקלוריות לכלבים היא פתרון לבעיה זו. זוהי דרך חדשה לספק לחיות המחמד שלך מזון מזין מבלי שתצטרך לדאוג לגבי הקלוריות והמרכיבים.

החלק הכי טוב בטרנד החדש הזה הוא שהוא לא מיועד רק לכלבים – הוא זמין גם לחתולים ובעלי חיים אחרים!

כלבים צריכים תזונה מאוזנת הכוללת את הכמות הנכונה של חלבון, שומן, ויטמינים ומינרלים. אחת הדרכים הטובות ביותר לספק זאת היא מזון איכותי ודל קלוריות.

ישנם סוגים רבים ושונים של אוכל לכלבים באיכות גבוהה בשוק כיום. עם זאת, לא כולם נוצרו שווים. הסוגים הטובים ביותר מיוצרים עם מרכיבים איכותיים ויש להם איזון טוב של חומרים מזינים לצרכי חיית המחמד שלך.

אנשים מסוימים עשויים להתפתות להאכיל את הכלב שלהם בשאריות שולחן או במזונות אנושיים אחרים במקום מזון לכלבים כי זה זול וקל יותר. זה לא מומלץ כי מזונות אלה יכולים לגרום לבעיות בריאותיות עבור חיות מחמד כמו השמנת יתר או אלרגיות.

גורים לא נולדים עם סט מלא של שיניים בוגרות, אבל הם יגדלו אותם. התזונה של גור צריכה להיות רכה ולחה. הם צריכים ללעוס משהו כדי לעזור לשמור על השיניים שלהם נקיות.

המזון הטוב ביותר לגור הוא מזון רך ולח כדי להבטיח שלא יפגע בשיני הגור. זה גם צריך להיות לעיס כדי שהגור יוכל לנקות את שיניו בזמן שהוא אוכל.

גורים זקוקים לתזונה מאוזנת כדי לגדול בריא וחזק. המזון הטוב ביותר לגורי כלבים הוא מזון לכלבים שיש בו את כל אבות המזון, הויטמינים והמינרלים הדרושים.

חלק מהמרכיבים המצויים במזונות אלו הם גלוטן חיטה, קמח סויה, קמח תירס, שומן מן החי (שמורה עם BHA או BHT), תוצרי לוואי מבשר (שמור עם BHA או BHT), חלב בקר משומר עם טוקופרולים מעורבים ולימון. חוּמצָה.

אז מהו האוכל הטוב ביותר לגורים?

ישנן דעות רבות ושונות לגבי מהו המזון הטוב ביותר עבור גורי כלבים. יש האומרים שאוכל רטוב הוא הטוב ביותר, בעוד שאחרים אומרים שאוכל יבש עדיף. יש גם מי שמאמין שתערובת של מזון רטוב ויבש היא האפשרות הטובה ביותר.

האמת היא שבאמת אין תשובה אחת לשאלה הזו מכיוון שהיא תלויה במספר גורמים כמו גיל, משקל, גודל, מצב בריאותי ורמת פעילות הכלב.

גורים תמיד רעבים והם אוכלים הרבה. חשוב להאכיל אותם במזון הטוב ביותר שיעזור להם להתחזק ובריאים.

המזון הטוב ביותר עבור גורים הוא מזון בעל רמות גבוהות של חלבון, שומן וסיבים. כמה אפשרויות טובות לגורים הן מאכל יבש, מזון לכלבים משומר או בשר נא.

גורים זקוקים למזון עשיר בבשר, חלבון ושומן. גורים צריכים גם הרבה מים לשתות.

יש להאכיל גורים בתזונה איכותית ודלת קלוריות. יש להאכיל גורים שלוש פעמים ביום עד גיל חצי שנה, ולאחר מכן פעמיים ביום עד גיל שנה.

האוכל הטוב ביותר לגורים הוא בדרך כלל זה שהם יאכלו. אסור לתת לאנשים אוכל או שאריות שולחן, מכיוון שהדבר עלול להוביל לבעיות עיכול והשמנה.

 

לפרסום כתבה, השאירו פרטים